Facebook

Adwords

 

Bądź  wyżej  od  swojego  konkurenta  płacąc  przy  tym  mniej !  

 
CENNIK
ADWORDS
 
Czytaj więcej
 
POPRAWIMY TWOJE KONTO ADWORDS
 
Czytaj więcej
 
CERTYFIKAT ADWORDS
 
Czytaj więcej

 

Posiadamy następujące certyfikaty Google Adwords:
 

  • Certyfikat z reklamy w sieci wyszukiwania
  • Certyfikat z reklamy w sieci reklamowej
  • Certyfikat z reklamy wideo
  • Certyfikat z reklamy mobilnej
  • Certyfikat z reklamy w Zakupach Google
  • Certyfikat z Google Analytics

 

Linki sponsorowane to rodzaj reklamy tekstowej pojawiający po wpisaniu danego hasła w wyszukiwarce Google po prawej stronie wyników lub na samej górze (na jasno kremowym tle). Linki sponsorowane określane są również jako reklama AdWords lub Google AdWords.


Samo wyświetlanie Twojej reklamy jest bezpłatne. Płacisz tylko a efekt czyli kliknięcie reklamy, która przekieruje potencjalnego klienta do Twojej strony internetowej.

Zaletą AdWords jest to, że reklama trafia wyłącznie do osób zainteresowanych Twoją ofertą, a nie do osób przypadkowych jak to często bywa przy innych formach reklamy.

 

Korzyści reklamy AdWords:


Natychmiastowy efekt - od razu po rozpoczęciu kampanii Twoja reklam pojawi się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Wydatki pod kontrolą - wydajesz tyle ile chcesz. Pomożemy Ci w ustaleniu dziennego budżetu tak, żeby reklama była efektywna, ale byś mógł zachować kontrolę nad swoim budżetem.

Precyzyjne dotarcie do klientów - reklama może wyświetlać się tylko na tym obszarze, na którym jesteś w stanie obsłużyć swoich klientów. Jeśli działasz np. na ternie Polski Południowej to reklama wyświetli się tylko na południu kraju. Jeśli działasz na terenie województwa to reklam wyświetli się tylko w Twoim województwie. Jeśli działasz tylko na terenie swojego miasta to reklama wyświetli się tylko internautom w Twoim mieście.

Elastyczność kampanii - w dowolnym momencie kampanie możesz zmienić frazy których chcesz by reklama się wyświetlała. Cały czas istniej możliwość wstrzymania kampanii oraz ponownego jej uruchomienia w dowolnym momencie.

Reklama sezonowa - jeśli w swojej działalności jesteś aktywny tylko w określonym sezonie to możesz korzystać z AdWords tylko w tym okresie kiedy będziesz tego potrzebował. Możesz również w różnych okresach promować różne produktu lub usługi. Reklamy mogą wyświetlać się nie tylko o określonej porze roku, miesiąca czy tygodnia ale nawet o określonej porze dnia.

„Siła rażenia” - jeśli masz bardzo rozbudowaną ofertę produktów i usług i chcesz w krótkim czasie dotrzeć do odbiorców z informacją o nich to dzięki linkom sponsorowanym jesteś w stanie to osiągnąć promując w jednym czasie kilkadziesiąt produktów, bo tyle fraz możesz wybrać prowadząc kampanię AdWords.

Reklama za granicą - Jeśli chcesz eksportować swoje produkty lub usługi to kampanie AdWords umożliwią Ci dotarcie niemal do wszystkich krajów świata (wszędzie tam, gdzie działa Google).

 

Informujemy, że ponad 80% obsługiwanych przez nas firm wydaje na Adwords do 4000 zł. miesięcznie.

 

 

 
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcejRozumiem